שימו לב: נזילת מים מתחת למטבח יכולה לגרום נזק לדירה של השכן מלמטה

Wiki Article

המצלמה התרמית מצליחה לאתר נזילות על פי הפרשי טמפרטורות. יש למצלמה את היכולת לאתר נזילות סמויות ולמקד את האינסטלטור במקום הנכון. השירות מתאים לאיתור נזילות מתחת למרצפות, מתחת לריצוף פרקט, בתוך קירות בטון, בתוך קירות גבס ועוד.

איתור נזילות בבניין משותף – איך זה עובד? כל מה שרציתם לדעת!

לפעמים גם לא מדובר בתקלה מורכבת כמו למשל מרווח בין אריחי האמבטיה או נזילה סמויה שמגיעה מהאסלה בכלל. במקרים כאלה אין כל צורך בגלאי לאיתור נזילות מים, אלא אפשר להסתפק באינסטלטור או בהנדי מן לתיקון התקלה. לעתים בכלל נצטרך קבלן איטום במקרים יותר מורכבים ולכן כל תקלה לגופה.

אין צורך במגע אדם, לא הורסים לכם את הבית ועושים זאת בצורה הטובה ביותר. כמובן, שחברה מקצועית יכולה גם להציע לכם איתור נזילות בשיטה הישנה, ואם אתם מעדיפים אותה, שעולה כמובן פחות לביצוע, אתם מסתכנים בצורך בשיפוץ שעולה הרבה מאד כסף. לשיקולכם.

זה מבוצע בדרך כלל על ידי שמאי מורשה, אשר אוסף מידע על נכסים דומים שנמכרו לאחרונה או עומדים כעת

כדי להבין יותר חשוב לדעת כי אחת הפעולות שרבים חייבים לבצע בזמנים של בעיות אינסטלציה במבנה, היא איתור נזילות מים. המלצות, שיטות ופתרונות כולן כאלה שנדון בהן בהמשך.

בבניינים משותפים נפוצים מאוד מקרים בהם נזילת מים גורמת נזק לכמה דירות. האחריות למימון התיקון חלה על בעל הצנרת שגרמה לנזק. בדיקה מדויקת ומקצועית של אינסטלטור מנוסה תצליח לאתר את מקור הנזילה ולקבוע בהתאם מי אחראי לשלם על הנזק.

המצלמה תרמית לאיתור נזילות מאפשרת לנו לבצע תיקון יעיל ונקי

במידה ויש נזילה ואתם לא מצליחים לאתר את המקור שלה, הדבר הכי טוב שאתם יכולים לעשות עד לכדי תיקון הבעיה הוא לזכור את השיבר, עד שבעל המקצוע אותו הזמנתם יגיע ויאתר את מקור הנזילה.

היום ניתן לאתר בקלות וביעילות נזילות בקירות הבית וברצפה ללא הצורך לפתוח אותם כמו פעם, היום אין כמעט אינסטלטור שצריך לאתר נזילות שלא עושה זאת באמצעות מצלמה טרמית.

המצלמה חודרת אל המקומות שבהן יש נזילה כמו אל קירות, בין גגות, חומרי איטום, מרזבים או כל מקום איתור נזילות מים שנראה כי יש בו נזילה וזאת תוך שמירה על שלמות האלמנטים השונים במבנה.

במקרים של פגם בצנרת המים יעברו החוצה ויחממו את כל אזור הצנרת ואז הפרשי הטמפרטורה מאפשרים לנו לבצע החלפה נקודתית בלבד.

אתם צריכים להבין כי נזילה בבית היא הרת אסון וככל שנקדים לטפל בה כך הטיפול יהיה יותר זול וכך הטיפול יהיה יותר

עם זאת החדשות הטובות הן שניתן כיום לבצע ביתר קלות איתור נזילה במצלמה תרמית – מה שיעזור לכם לפתור את הבעיה בקלות, כמו גם לחסוך זמן, כסף ומשאבים.

Report this wiki page